למה צריך עורך דין לחדלות פירעון?

מתמודדים עם קשיים כלכליים כבדים? מרגישים שהחובות שלכם הולכים ומצטברים?

ייתכן שאתם זקוקים לסיוע של עורך דין חדלות פירעון!

​ אנו מלווים אותך לאורך כל הדרך וזמינים עבורך 24/7 על מנת לספק לך ביטחון מלא להגיע לתוצאה המיוחלת

מישל חזן – פירמת עורכי דין

מתמחה חדלות פרעון ומסייע לאנשים פרטיים לצאת מהמעגל של החובות ולקבל התחלה חדשה בחייהם. 

הליך חדלות פירעון (לשעבר פשיטת רגל)

הוא הליך משפטי מורכב המאפשר לאנשים פרטיים וחברות שאינם יכולים לעמוד בתשלום חובותיהם לקבל הקלה משמעותית, ואף הפטר מלא או חלקי מהחובות.

למרות שניתן לעבור את ההליך באופן עצמאי, מומלץ ביותר להיעזר בעורך דין חדלות פירעון מנוסה. להלן מספר סיבות מדוע:

 

1. ניהול ההליך בצורה מקצועית:

הליך חדלות פירעון כרוך בבירוקרטיה רבה, טפסים משפטיים מורכבים, ודיונים בבית המשפט. עורך דין מנוסה ידע לנווט אתכם במבוך המשפטי בצורה מקצועית ויעילה, תוך שמירה על זכויותיכם וחיסכון בזמן יקר.

 

2. הגנה על האינטרסים שלכם:

במהלך הליך חדלות פירעון, תצטרכו להתמודד עם נושים, נאמן, ובית משפט. עורך דין חדלות פירעון ידע לייצג אתכם נאמנה, להגן על האינטרסים שלכם, ולדאוג שתקבלו את ההסדר הטוב ביותר עבורכם.

 

3. מקסום הסיכויים לקבלת הפטר:

המטרה העיקרית של הליך חדלות פירעון היא קבלת הפטר מחובות. עורך דין מנוסה ידע להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם לקבל הפטר מלא או חלקי, תוך ניהול משא ומתן יעיל עם נושים ובית המשפט.

 

4. מניעת טעויות:

טעות קטנה בהליך חדלות פירעון עלולה להוביל להשלכות קשות, כגון דחייה של הבקשה, הגבלות על נכסים, ואף פגיעה בדירוג האשראי. עורך דין מנוסה יבטיח שההליך יתנהל בצורה תקינה וללא טעויות, תוך שמירה על זכויותיכם וחיסכון בזמן ובכסף.

 

5. ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך:

הליך חדלות פירעון עשוי להיות מורכב ומלחיץ מבחינה רגשית. עורך דין חדלות פירעון ידע ללוות אתכם לאורך כל הדרך, להסביר לכם את ההליך בצורה ברורה, ולספק לכם תמיכה רגשית מקצועית.

 

משרד עורך הדין מישל חזן

משרד עורך הדין מישל חזן מתמחה בהליכי חדלות פירעון ובעל ניסיון רב בליווי לקוחות רבים בדרך להפטר מחובותיהם. צוות המשרד פועל במקצועיות, ביעילות, וברגישות תוך שמירה על זכויותיהם וחובתם של לקוחותינו.

 

 

הליך חדלות פירעון הוא כלי משפטי חשוב המאפשר לאנשים פרטיים וחברות לצאת מהמעגל הקסום של החובות ולקבל התחלה חדשה בחייהם. מומלץ ביותר להיעזר בעורך דין חדלות פירעון מנוסה על מנת להבטיח שההליך יתנהל בצורה מקצועית, יעילה, תוך שמירה על זכויותיכם וחיסכון בזמן ובכסף.

 

 

תחומי עיסוק נוספים

סיפורי הצלחה

עוד לקוח במשרדנו הגיע לקו הסיום. הלקוח מסיים הליך שיקול והבראה כלכלית מחובות של למעלה ממיליון וחצי בכפוף לתשלום סך 80 אלף!

הגעתי למשרד עורכי דין בסרגליק חזן עם חובות של 2.8 מיליון כאשר על שמי רשומה דירה ששוויה 1.7 מיליון. מה עושים שאלתי? איך מאבדים דירה רק בשל כישלון כלכלי שנפל עליי כאסון? לאחר עבודה קשה של שנים רבות?
בימים אלה קיבל הלקוח את תשובתו הסופית, ולאחר שעבא הליך שיקום והבראה כלכלית בצירוף צו הפטר הצלחנו לשמור גם על דירת המגורים! החל מ2019 לא מוכרים ולא מוותרים על דירת מגורים של החייב!

עו"ד מישל חזן היקר!
הגעתי אלייך לפני 4 שנים עם תיק מורכב של זכויות מקרקעין במושב נווה- מיכאל, לא היססת ולקחת בשתי ידיים מסורות את הטיפול בתיק מול רשות מקרקעי ישראל ואגודת המושב. עשית עבודה יסודית ומקצועית ואף נלחמת עד בית המשפט העליון. ניצחנו בתיק! אני מודה לך בשמי ובשם בעלי על האמון וההשקעה המרובה!! בכבוד רחל ומאיר אלבז

הונה את אמו העיוורת- וקיבל את המשק במושב
מתוך כתבה על לקוח במשרדינו בYNET

צוות המשרד

צוות מהימן ומקצועי בתחום המשפטים, אשר ילווה אתכם במשך כל הדרך עם ייעוץ משפטי מקצועי וצמוד.
נותן מענה משפטי בתחומים רבים. לייעוץ משפטי צרו קשר עכשיו ללא כל התחייבות 

עו"ד מישל חזן הינו מייסד המשרד, שותף מנהל ובעל ניסיון עסקי של למעלה מ 20 שנים בטיפול משפטי עבור לקוחות בהיקפים גדולים ובכלל זה חברות. הינו בוגר משפטים וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2007 .מישל מתמחה בחדלות פירעון, ליטיגציה מסחרית ועסקאות מקרקעין מורכבות הן בכפר והן בעיר, ומוביל חברות בייעוץ משפטי עסקי, בביצוע החלטות עסקיות משמעותיות והסדרים פיננסיים. מישל סייע ללקוחות פרטיים וחברות רבות לעצב מחדש את הסביבה העסקית שלהן על ידי ייעוץ אישי וממוקד ובעזרת הידע והניסיון הרב שלו. עו"ד מישל חזן הקים את המשרד מתוך חזון להמשיך ולסייע לאנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות להמשיך ולשגשג ולקבל ייעוץ וייצוג משפטיים מקצועיים מהשורה הראשונה, ומשרדו מתרחב ומשגשג בכל שנה ושנ

מישל חזן עו"ד
שותף ומייסד

עו"ד מוטי בסרגליק הינו מייסד המשרד, שותף מנהל ובעל ניסיון עסקי של למעלה מ 15 שנים בטיפול משפטי עבור לקוחות בהיקפים גדולים ובכלל זה חברות. הינו בוגר משפטים וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2007 .מוטי מתמחה בחדלות פירעון, ליטיגציה מסחרית ועסקאות מקרקעין מורכבות, ומוביל חברות בייעוץ משפטי עסקי, בביצוע החלטות עסקיות משמעותיות. מוטי סייע ללקוחות פרטיים וחברות רבות לעצב מחדש את הסביבה העסקית שלהן על ידי ייעוץ אישי וממוקד ובעזרת הידע והניסיון הרב שלו. עו"ד מוטי בסרגליק הקים את המשרד מתוך חזון להמשיך ולסייע לאנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות להמשיך ולשגשג ולקבל ייעוץ וייצוג משפטיים מקצועיים מהשורה הראשונה, ומשרדו מתרחב ומשגשג בכל שנה ושנה.

מוטי בסרגליק עו"ד
שותף ומייסד

עו"ד אלינוי דראי בוגרת תואר ראשון LL.B במשפטים ממכללת נתניה, ותואר שני M.B במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2017. בנוסף, הוסמכה כמגשרת בשנת 2015. התמחתה במשרד עו"ד העוסק במשפט אזרחי מסחרי.

אלינוי דראי עו"ד

עו"ד קרן מיכאלי בוגרת תואר ראשון LL.B במשפטים ממכללת קריית אונו. חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2020, התמחתה במשרד עו"ד העוסק במשפט מסחרי וחברות.

קרן מיכאלי עו"ד