עורך דין שיקום כלכלי - בסרגליק חזן

הקץ לחובות - שיקום והבראה כלכלית

למעלה מ-20 שנות נסיון

​ אנו מלווים אותך לאורך כל הדרך וזמינים עבורך 24/7 על מנת לספק לך ביטחון מלא להגיע לתוצאה המיוחלת

עורך דין שיקום כלכלי

משלל סיבות, שכירים וגם עצמאיים בישראל עלולים להיקלע למצב שבמסגרתו ההידרדרות הכלכלית שלהם כמעט בלתי נמנעת – ולעיתים קרובות מובילה להידרדרות באפיקים נוספים. מצב רודף מצב והחיים פתאום נראים כמו כדור שלג מתגלגל שאי אפשר לעצור אותו. בנקודה הזו, כדאי לדעת שיש מה לעשות וגם כשנראה כאילו השמיים נפלו, הפתרון נמצא במרחק נגיעה.

אנשי המקצוע במשרד עורכי הדין בסרגליק חזן מלווים אנשים, משפחות ועסקים בדרכם לשיקום כלכלי מלא, תוך  מחיקת חובות, הגעה להסדרים הגיוניים והחזרת היכולת סוף סוף לעמוד בחזרה על הרגליים.

כיצד מתחילים שיקום כלכלי? 

שיקום כלכלי הוא לא עניין של מה בכך. בחלק גדול מהמקרים, על מנת לצלוח אותו בשלום יש לבחור בליווי של עורך דין שיקום כלכלי, אשר יסייע לך למצות את הזכויות למול הגופים הרבים – שלכל אחד מהם יש חלק בהליך.

השלב הראשון לשיקום הכלכלי יכלול הגשת בקשה לקבלת צו פתיחת הליכי חדלות פירעון. לאחר קבלת הצו מבית המשפט הליכי המשפט וההוצאה לפועל מוקפאים, במקביל הגבלות שונות שהוטלו כמו עיקולים שונים או שלילת רישיון הנהיגה. בשלב זה ניתן לפתוח חשבון בנק ולהתנהל עם משכורת בהתאם לקביעת בית המשפט. 

שלבי השיקום הכלכלי

לאחר קבלת הצו נכנסים לתקופת ביניים בה יש לעמוד בהתחייבויות השונות שהוטלו במסגרת הצו. בין היתר, ההתחייבויות כוללות הכנת דוחות חודשיים על ההוצאות, עמידה בהגבלות שונות ושיתוף פעולה עם הגורמים השונים המעורבים במקרה. יש לעמוד בתשלומים שונים ולגשת לחקירות אצל הנאמן, אם אכן מתקיימת עמידה בכל התנאים – ניתן צו לשיקום כלכלי. מדובר על תקופה מורכבת, אך עצם הסרת ההגבלות וראיית האור בקצה המנהרה מסייעת תוך ייעוץ מתאים לצלוח אותה. 

לאחר מתן הצו לשיקום כלכלי, נכנסים החייבים לתקופה של שלוש שנות שיקום, במהלכן יעשו מלוא המאמצים לפרוע את החובות ולהגיע להסדרי תשלומים מול הנושים. עם סיום התקופה, ניתן צו הפטר מהחובות, לאחריו יהיה ביכולתך לצאת לפרק חדש וטוב יותר בחיים.

ליווי משפטי מלא לכל אורך הדרך

אנו במשרד עורכי הדין בסרגליק חזן נהיה שותפים מלאים ליציאה שלך מהחובות. נכיר אותך באופן אישי ונלווה אותך עד ליציאה לדרך חדשה וללא חובות. קל להיכנס לחובות, עורך דין שיקום כלכלי יודע גם להפוך את הליך היציאה מהם לקל עד כמה שניתן.

תחומי עיסוק נוספים

סיפורי הצלחה

עוד לקוח במשרדנו הגיע לקו הסיום. הלקוח מסיים הליך שיקול והבראה כלכלית מחובות של למעלה ממיליון וחצי בכפוף לתשלום סך 80 אלף!

הגעתי למשרד עורכי דין בסרגליק חזן עם חובות של 2.8 מיליון כאשר על שמי רשומה דירה ששוויה 1.7 מיליון. מה עושים שאלתי? איך מאבדים דירה רק בשל כישלון כלכלי שנפל עליי כאסון? לאחר עבודה קשה של שנים רבות?
בימים אלה קיבל הלקוח את תשובתו הסופית, ולאחר שעבא הליך שיקום והבראה כלכלית בצירוף צו הפטר הצלחנו לשמור גם על דירת המגורים! החל מ2019 לא מוכרים ולא מוותרים על דירת מגורים של החייב!

עו"ד מישל חזן היקר!
הגעתי אלייך לפני 4 שנים עם תיק מורכב של זכויות מקרקעין במושב נווה- מיכאל, לא היססת ולקחת בשתי ידיים מסורות את הטיפול בתיק מול רשות מקרקעי ישראל ואגודת המושב. עשית עבודה יסודית ומקצועית ואף נלחמת עד בית המשפט העליון. ניצחנו בתיק! אני מודה לך בשמי ובשם בעלי על האמון וההשקעה המרובה!! בכבוד רחל ומאיר אלבז

הונה את אמו העיוורת- וקיבל את המשק במושב
מתוך כתבה על לקוח במשרדינו בYNET

צוות המשרד

צוות מהימן ומקצועי בתחום המשפטים, אשר ילווה אתכם במשך כל הדרך עם ייעוץ משפטי מקצועי וצמוד.
נותן מענה משפטי בתחומים רבים. לייעוץ משפטי צרו קשר עכשיו ללא כל התחייבות 

עו"ד מישל חזן הינו מייסד המשרד, שותף מנהל ובעל ניסיון עסקי של למעלה מ 20 שנים בטיפול משפטי עבור לקוחות בהיקפים גדולים ובכלל זה חברות. הינו בוגר משפטים וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2007 .מישל מתמחה בחדלות פירעון, ליטיגציה מסחרית ועסקאות מקרקעין מורכבות הן בכפר והן בעיר, ומוביל חברות בייעוץ משפטי עסקי, בביצוע החלטות עסקיות משמעותיות והסדרים פיננסיים. מישל סייע ללקוחות פרטיים וחברות רבות לעצב מחדש את הסביבה העסקית שלהן על ידי ייעוץ אישי וממוקד ובעזרת הידע והניסיון הרב שלו. עו"ד מישל חזן הקים את המשרד מתוך חזון להמשיך ולסייע לאנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות להמשיך ולשגשג ולקבל ייעוץ וייצוג משפטיים מקצועיים מהשורה הראשונה, ומשרדו מתרחב ומשגשג בכל שנה ושנ

מישל חזן עו"ד
שותף ומייסד

עו"ד מוטי בסרגליק הינו מייסד המשרד, שותף מנהל ובעל ניסיון עסקי של למעלה מ 15 שנים בטיפול משפטי עבור לקוחות בהיקפים גדולים ובכלל זה חברות. הינו בוגר משפטים וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 2007 .מוטי מתמחה בחדלות פירעון, ליטיגציה מסחרית ועסקאות מקרקעין מורכבות, ומוביל חברות בייעוץ משפטי עסקי, בביצוע החלטות עסקיות משמעותיות. מוטי סייע ללקוחות פרטיים וחברות רבות לעצב מחדש את הסביבה העסקית שלהן על ידי ייעוץ אישי וממוקד ובעזרת הידע והניסיון הרב שלו. עו"ד מוטי בסרגליק הקים את המשרד מתוך חזון להמשיך ולסייע לאנשים פרטיים, בעלי עסקים וחברות להמשיך ולשגשג ולקבל ייעוץ וייצוג משפטיים מקצועיים מהשורה הראשונה, ומשרדו מתרחב ומשגשג בכל שנה ושנה.

מוטי בסרגליק עו"ד
שותף ומייסד

עו"ד אלינוי דראי בוגרת תואר ראשון LL.B במשפטים ממכללת נתניה, ותואר שני M.B במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2017. בנוסף, הוסמכה כמגשרת בשנת 2015. התמחתה במשרד עו"ד העוסק במשפט אזרחי מסחרי.

אלינוי דראי עו"ד

עו"ד קרן מיכאלי בוגרת תואר ראשון LL.B במשפטים ממכללת קריית אונו. חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2020, התמחתה במשרד עו"ד העוסק במשפט מסחרי וחברות.

קרן מיכאלי עו"ד