מישל חזן – פירמת עורכי דין ומגשרים הינו אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים ונמנה על רשימת המשרדים הפעילים ביותר בישראל בתחומי ההוצאה לפועל וחדלות הפירעון תחת הנהגתו של עו״ד מישל חזן שהינו בעל תואר שני במנהל עסקים וכלכלה פיתח צוות המשרד התמחות מקצועית ייחודית ומעמיקה במתן שירותים משפטיים בכל הנוגע לתיקי והליכי הוצאה לפועל וחדלות פרעון(פשיטת רגל), על מגוון סוגיהם, ובדגש על ליווי עיסקי והבראה כלכלית שתאפשר לחייב לפתוח דף חדש בחייהם.
צוות המשרד מתמחה במתן פתרונות יצירתיים ויעילים למגוון סוגיות הקשורות בהליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל של יחידים, ושל בעלי עסקים ביתר דגש, בנושאים הבאים:

טיפול בהליכי חדלות פירעון(פשיטת רגל) יחיד ובעל עסק

ביטול הגבלות ועיקולים בהוצאה לפועל

סיוע בקבלת הפטר מחובות צווי תשלומים

שיקום והבראה כלכלית

טיפול בתיקי הוצאה לפועל יחודיים המתנהלים אל מול רשויות ומוסדות המדינה השונים

תחומי עיסוק נוספים

מקרקעין

משרדנו מציע ייצוג משפטי צמוד, שוטף ומקצועי בעסקאות מקרקעין, על כל סוגיהן ובכלל זה נחלות במושבים.

המשפט האזרחי מסחרי

דיני עבודה, הקמת חברות, הסכמי ייסוד, שותפויות וליווי שוטף של חברות ועמותות בתחום המסחרי, עריכת צוואות, יפוי כוח מתמשך, הוצאת צווי קיום צוואה/צווי ירושה, עריכת הסכמי חלוקת עיזבון, טיפול בסוגיות העולות מחיובי ארנונה.

פריסה ארצית

המשרד מעניק את שירותיו ללקוחותיו הרבים מכל המגזרים ובכל רחבי הארץ באמצעות רשת של צוות מקצועי השזורים בשלוחות השונות של המשרד. המטה והסניף המרכזי פועל בבית אמריקה בתל אביב סניף הצפון נמצא במושב דבורה ליד עפולה, סניף הדרום נמצא באשדוד . במטרה להביא את נגישות שירותי המשרד ללקוחות קיימים וחדשים במיקסום האפשרי.

יצוג וליווי צמוד

אנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך מקבלת התיק ועד לייצוג בבית המשפט.

חוקרים לעומק את המקרה

המומחיות שלנו היא לחקור לעומק את המקרה בכדי לייצג אותך מקצועית בבית המשפט.

למה דווקא אנחנו?

ביכולות המשרד בהנהגתו של עו"ד מישל חזן להעניק ללקוחותיו את הקשת המשפטית הרחבה והאיכותית להיחלץ מהמצב אליו נקלעו ולפתוח דף חדש בחייהם.
אנו ממוקדים ביצירת קשרים ארוכי-טווח עם לקוחותינו, תוך ידיעה ברורה, כי לקוחות מרוצים הם הבסיס העיקרי עליו אנו בונים את הפירמה שלנו. שביעות רצונם של לקוחותינו מתוצאות העבודה מבוססת על איכות האנשים העובדים במשרד, השירות האישי, הנגישות, אפשרות הפניה הישירה לשותפים, מהירות הטיפול ועל הגישה המיוחדת של צוות המשרד למקצוע וללקוחות. גידול פעילות המשרד נעשה עד כה על בסיס המלצות של לקוחות קיימים, אשר לא היססו להפנות אלינו לקוחות חדשים, בידיעה ברורה שהם יהיו מרוצים לפחות כמותם.
לקוחותינו הינם פרטיים לצד חברות מסחריות וחברות נדל”ן ובניה, מן המובילות במשק. המשרד אף משמש כמלווה עיסקי במספר מפעלים גדולים וזאת לאור ניסיונם והכשרתם של בעלי המניות בחברה.

משרדינו שם לנגד עיניו כמטרה את טובת הלקוח, זמינות עורכי הדין והיחסים ביניהם. משרדינו דוגל בהבנה, שטיפול מקצועי בלקוח ייסיע לו בסוף הדרך להתחיל חיים חדשים… התנהלות זו בליווי הכוונה כלכלית נכונה מביאה את משרדנו לגרוף הצלחות רבות וחסרות תקדים בין היתר בהסדר חובות בשיעורים אפסיים, קבלת צווי הפטר,ביטול והסרת עיקולים והסדרים שונים. אנו מלווים אותך לאורך כל הדרך צעד אחרי צעד, וזמינים עבורך 24/7 על מנת לספק לך ביטחון מלא להגיע לתוצאה המיוחלת. אין אצלנו חוסר זמינות ולא יקרה שלקוח יחפש אותנו כמה ימים ללא מענה! אנחנו פה למענך ומבטיחים לעשות את כל הנדרש על מנת לספק תוצאה מעל ומעבר.
כיום כבר ברור, כי בנוסף להיותו של משרד עורכי דין חדלות פירעון במרכז מקצועי, איכותי ושירותי, נדרשת יכולת מעשית מוכחת בהצלחה בסגירת תיקים, מחיקת חובות, והסדרי  חוב בהליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל על היבטיהם השונים.

זו המומחיות שלנו!!!

צוות מהימן ומקצועי בתחום המשפטים, אשר ילווה אתכם במשך כל הדרך עם ייעוץ משפטי מקצועי וצמוד.
נותן מענה משפטי בתחומים רבים. לייעוץ משפטי צרו קשר עכשיו ללא כל התחייבות

אלינוי דראי עו"ד

ברטה אור יאגיאייב עו״ד

מישל חזן עו"ד שותף ומייסד

אלירון גינזבורג עו״ד

מני שלמה