משרד עורכי דין פשיטת רגל בתל אביב - מישל חזן

הקץ לחובות - שיקום והבראה כלכלית

למעלה מ-20 שנות נסיון

​ אנו מלווים אותך לאורך כל הדרך וזמינים עבורך 24/7 על מנת לספק לך ביטחון מלא להגיע לתוצאה המיוחלת

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

לאורך החיים אנו נקלעים למסלולים שונים, וחלקם מובילים לפשיטת רגל, או כמו שנהוג לקרוא לו כיום – חדלות פירעון. אנו במשרד עורכי הדין מישל חזן מלווים חייבים בהליכים אלו בהסדרת חובותיהם, בשיקום כלכלי וביציאה לדרך חדשה. 

פשיטת רגל היא אירוע כלכלי לא פשוט בו נקבעים הסדרים המאזנים בין האינטרסים השונים של הנושים והציבור מול החייב. כבר בפתיחה, כדאי להזכיר כי בשנת 2019 נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, במסגרתו נוצר הליך חדש המאפשר קיצור משמעותי של הליך פשיטת הרגל. 

האינטרס שלך מול אינטרס הנושים

הליך חדלות הפירעון נועד לאזן בין שני אינטרסים – האחד של הנושים שרוצים את כספם והשני של החייב שרוצה לנהל את חייו בצורה סבירה תוך שיקום כלכלי. לשם כך החוק קבע מסגרת אחידה וברורה של הליך הנמשך עד חמש שנים ובו חייב שמשתף פעולה יכול להשתקם כלכלית תוך החזרת חלק מחובותיו, בהתאם ליכולותיו הכלכליות. 

שלבי הליך חדלות הפירעון

השלב הראשון של הליך חדלות הפירעון הוא בחינה מדוקדקת של מצבו הכלכלי של החייב. אנו נרצה לראות את התמונה הכלכלית השלמה של חובותיו, הכנסותיו ואת הנסיבות שגרמו לו להסתבך כלכלית. לאחר מכן מגישים בקשה לחדלות פירעון, כאשר צו הכינוס יהיה זה שיפתח את ההליך. לאחר מכן נקבע מועד לדיון בבית המשפט, בדרך כלל שנה וחצי לאחר קבלת צו הכינוס.

בזמן הזה יבוצעו פעולות חקירה שונות מטעם כונס הנכסים ובסיומן יוגש לבית המשפט דו"ח הכולל מסקנות והמלצה האם להמשיך בהליך. אם החייב משתף פעולה מגישים לבית המשפט תוכנית פירעון המקנה צו הכרזה לחדלות הפירעון ומתן הפטר אותו מתנים בעמידה בתוכנית הפירעון. 

ליווי צמוד מאת המומחים בחדלות פירעון

אנו מלווים כל חייב באופן מלא עד לקבלת ההפטר, העמידה בו ויציאה לדרך חדשה. לאורך השנים ליווינו אנשים רבים בהליכי מחיקת חובות, הפטרים וחדלות פירעון, כאשר האינטרס הברור של החייב לשקם את עצמו מבחינה כלכלית עמדה לנגד עיננו. אנו מציעים ליווי צמוד של עורך דין פשיטת רגל בתל אביב עם בכירי המשרד, ניתן ליצור עמנו קשר, נשמח לעמוד לרשותך. 

סיפורי הצלחה