עורך דין  חדלות פירעון

עורך דין מישל חזן בעל תואר שני במנהל עסקים וכלכלה ביחד עם צוות משרדו מתחייבים להוציא אתכם לחיים חדשים ולבנות עבורכם תוכנית שיקום והבראה כלכלית במהירות ובקלות .  

הסדר חובות לחייבים ולבעלי עסקים

מתן צו כינוס

השגת הפטרים

בקשות לביטול עיקולים והגבלות

שיקום והבראה כלכלית

איחוד תיקים וצווי תשלומים

ביטול עיכוב צו יציאה מהארץ

פריסת חובות מזונות

חוק חדלות פירעון החדש מפרט שלוש מטרות עיקריות עבורן הוא הוחל:

• לסייע לחייבים להגיע לשיקום כלכלי.
• לסייע לנושים לקבל נתח גדול יותר של החזר חובותיהם.
• החזרת החייב אל הכלכלה הישראלית בהקדם האפשרי.
כך משרת חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי את כל המעורבים ביצירת החוב ומבטיח כי כולם ייתרמו מהתהליך באופן מקסימלי, כולל הכלכלה הישראלית בכללותה.
שיקום כלכלי – פתרון אידיאלי ומציל חיים מצוקות כספיות עשויות לתקוע את החיים לתקופת ארוכות. מכלול ההגבלות, העיקולים וההתנהלות הכלכלית הקשה עשויה לגרום לנזקים בלתי הפיכים לעתידך ועתיד משפחתך. לכן, ביקש המחוקק הישראלי לשנות את נקודת המבט ולהחיל חוק שיתייחס לחייבים כפרטים הנתונים במצוקה וזקוקים לעזרה, ולא כאל פושעים אשר יש להענישם. שיקום כלכלי, נועד על מנת לעשות בדיוק את זה – להבנות תהליך מיטיב שיאפשר לחייבים להיכנס אל הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולהסדיר את חובם באופן שיאפשר להם לחזור ולתרום לכלכלה.

כיצד מתנהלים הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

חדלות פירעון ושיקום כלכלי טפסים – ראשית, מוגשת בקשה לצו לפתיחת הליכים. אל הבקשה יש לצרף תצהיר, דוח וכתב ויתור סודיות. מומלץ להגיש את הבקשה בסיוע עורך דין חדלות פירעון שיסייע לך למלא את כל הנדרש בצורה היעילה ביתר. הליכים המוגשים ביוזמת החייב נוטים להיות פשוטים ומהירים יותר ולכן מומלץ להזדרז ולעשות זאת, לפני שנושיך יבחרו לעשות זאת עבורך.
• תוך 30 יום מיום הגשת הבקשה, יינתן צו לפתיחת הליכים על ידי הממונה במידה ויימצא כי כל התנאים למתן הצו מתקיימים. במסגרת הצו, ימונה בתיקך נאמן אשר יערוך בדיקה יסודית אודות מצבך הכלכלי ויבחן את הנסיבות בהן נוצר החוב כדי לבסס כי אכן מדובר בחובות שנוצרו בתום לב ולהעריך את זכאותך לחדלות פירעון.
• במהלך תקופה של עד 9 חודשים לכל היותר, יגיש הנאמן בתיקך דו”ח לממונה על חדלות פירעון המפרט על מצבת הכלכלי ולאור נתונים אלו, יגיש הממונה תוך תקופה שלא תעלה על 60 יום את התוכנית לשיקומך הכלכלי לבית המשפט על מנת להנפיק צו שיקום כלכלי. 

במסגרת הצו יהיה עליך לעמוד בתשלומי החזר חודשיים, יוטלו הגבלות על נכסיך וייקבעו כל הדרכים למימוש פירעון חובותיך.
לסיוע בהליך חדלות פרעון ברחבי הארץ – משרדנו תמיד לצידך!!
כדי לשים סוף לחרדות, למצוקות הכלכליות ולתסכול הרב המלווה הליכי גביית חובות, חשוב לקבל עזרה בהקדם האפשרי. על מנת לקבל ייצוג ראוי ולזכות בצו שיקום כלכלי שיאפשר לך להשיב את חייך למסלולם, חשוב שתבחר בנו משרד בסרגליק חזן שיעמדו לרשותך מומחים מנוסים ובעלי הכשרה מקיפה ובכך נוכל לייעד עבורך את הפתרונות המתאימים ביותר.
לאורך השנים הענקנו טווח רחב של שירותים מגוונים ללקוחותינו וליוונו אותם בכל צעד ושעל בדרכם אל שיקום כלכלי והסדרת חובותיהם. כדי לקבל סיוע מקיף עד להפטר חדלות פרעון, אנו מזמינים אותך להשאיר את פרטיך באתר ואנו נחזור אליך בהקדם.

הוצאה לפועל

משרדנו מעניק שירותי גבייה משפטיים – תביעה, גביה והוצל”פ –

לגופים עסקיים גדולים, לחברות תעשייתיות ומסחריות, למוסדות, רשויות מקומיות, לחברות בינוניות וקטנות, עסקים ויחידים – והכל בהיקף ארצי, לרבות ניהול תיקים בבתי המשפט ובלשכות ההוצל”פ בכל רחבי הארץ.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך?

משרדנו מעניק שירותי ייצוג לחייב, הגשת התנגדויות, ביטול עיקולים ובקשות שונות בלשכות ההוצאה לפועל בכל רחבי הארץ. המשרד מלווה את כל לקוחותיו החל משלב הגשת הבקשה המיוחדת לביטול הליכים, עבור בקבלת צו עיכוב וכלה בביטול בהליכי עיקול של נכסים לרבות חשבונות עובר ושב, תשלומי שכר עבודה, מיטלטלין, ביטול צווי הבאה, הגבלים על חידוש רישיון נהיגה ועוד.

איחוד תיקים וצווי תשלומים:

משרדנו מעניק ללקוחותיו ליווי וייצוג משפטי מקיף מול לשכות ההוצאה לפועל ברחבי הארץ בהגשה וטיפול בהליכים לאיחוד תיקים וצווי תשלומים המקנות אפשרות להגנה מיידית מפני נושים שונים. הגנה זו מאפשרת ללקוחות המשרד להגיע להסדרים מטיבים וסבירים כלכלית הכוללים תשלומים קבועים בשיעורים נמוכים, התואמים את יכולתם הכלכלית השוטפת לצורך פריסת החוב שנוצר.

פשיטת רגל/ מחיקת חובות:

משרדנו עוסק בניהול הליכי פשיטת רגל ודואג לספק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר תוך ליווי משפטי וניהול מגוון הליכים משפטיים אל מול גופי המדינה ובפני ערכאות השיפוט השונות ברחבי הארץ. בעיקרם הליכים אלו מתאפיינים בהפחתת גובה החיוב הכספי של החייב בשיעור של מאות אחוזים מסך החיוב הכולל בתיק. אנו שולטים בכל רזי התהליך ומלווים את לקוחותינו מתחילת התהליך ועד סופו כאשר באמתחתנו מגוון רחב של לקוחות מרוצים אשר יצאו לדרך חדשה. אנו מבינים את הקשיים הכלכליים והנפשיים כאחד המלווים את החייב ומשפחתו, מהפגישה הראשונה אנו נדאג להפיג את הלחצים, כשנסביר לכם באופן מסודר את התהליך ונדריך ונלווה אתכם לכל אורך הדרך וזאת על ידי שימוש בכלים יצירתיים אותם פיתחנו במהלך השנים במסגרת ניסיוננו הרב בתחום.

צו הפטר:

משרדנו מתמחה בכל הקשור להשגת צווי הפטרים עבור חייבים פרטיים אשר נקלעו למצוקות כלכליות כבדות וללא אופק כלכלי במשך שנים רבות. באמצעות ירידה לפרטים הקטנים תוך טיפול מסור אדיב ומקצועי במגוון רחב של הליכים הנלווים לתחום צווי ההפטר מצליח המשרד להשיב אל לקוחותיו את היכולת לשוב למעגל התעסוקה ולהתפרנס בכבוד לצורך תשלום חובם הכלכלי לחברה ובהמשך לצאת לדרך חדשה.

משרדנו נותן מענה לנושאים נוספים:

ביטול חשבון מוגבל/ שיקים חוזרים

המחאות חוזרות

ביטול עיכוב יציאה מהארץ

פריסת חובות מזונות

ביטול הגבלות רישיון נהיגה ובנק ישראל

כינוס נכסים

חקירות יכולת

תביעות לסכום קצוב בהוצל"פ

ביטול עיקול מקרקעין/ מטלטלין